Metody, formy a prostředky bankovní marketingové a PR politiky – Ing. Václav Váňa
Ing. Václav Váňa
Bachelor's thesis
Metody, formy a prostředky bankovní marketingové a PR politiky
Anotácia:
Cílem této práce je, jak vyplývá z jejího názvu, podat ucelený přehled o tom, jak by banka měla vést svou marketingovou politiku a jak využít odvětví public relations ke svému prospěchu. První kapitola je věnována funkcím, které by banka měla vykonávat, aby z nich byla schopna získat informace, potřebné k jejímu řízení a zmiňuji se zde i o typech lidí, kteří jsou ve vedení organizace. Následující kapitola …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/dvysv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2006
- Vedúci: Ing. Evžen Sýkora, CSc.
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / odbor:
Banking / Banking Management
Práce na příbuzné téma
-
Identifikace tržního postavení finanční instituce
Andrej Podstavka -
Analýza bankovních služeb a organizace jejich řízení ve zvolené bankovní instituci
Sabina DVOŘÁKOVÁ -
Strategie rozhodování ve firmě
Nataliia Liubchenko -
Strategie rozvoje firmy
Petr Procházka -
Reflexe strategie slaďování pracovního a soukromého života v kontextu participace na projektu ESF
Barbora Hávová -
Návrh strategie rozvoje firemní kultury v Impact Hub Ostrava
Adéla Plačková -
Rizika hromadné dopravy a strategie přepravy ve středočeském regionu na trase Beroun – Praha – Beroun
Juraj Gregorik -
Strategie a rozvoj automobilového průmyslu v České republice
Miroslav Erbrt