Mgr. Lenka Plháková

Bakalářská práce

Tvorba kosterního systému a animace lidské figury v programu Cinema 4D

Building the Skeleton System for Human Character and its Animation in Cinema 4D
Anotace:
Cílem bakalářské práce je připravit 3D model lidské figury pro animaci. Tvorba kosterních systémů a kinematiky bude nejprve řešena obecně, poté budou principy předvedeny v programu Cinema 4D.
Abstract:
The aim of my bachelor thesis is to prepare a 3D model of human figure for an animation. Creating of sceletal system and kinematics is in the forepart described generaly and then the principles are presented in Cinema 4D.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2011
  • Vedoucí: MgA. Helena Lukášová, ArtD.
  • Oponent: Mgr. Vilém Šustr

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky