Skrytá reklama na sociálních sítích – Mgr. Kristina Kůdelíková
Mgr. Kristina Kůdelíková
Diplomová práce
Skrytá reklama na sociálních sítích
Concealed Advertising in Social Network Websites
Anotace:
Obsahem předkládané diplomové práce je analýza právní úpravy skryté reklamy na sociálních sítích se zaměřením na fenomén tzv. influencer marketingu. Pozornost je věnována formám skryté reklamy, které se na sociálních sítích vyskytují, přičemž primárním cílem rozboru je nalezení odpovědi na to, zda sociální sítě skrytou reklamu jakýmkoliv způsobem modifikují co do formy a podoby a pokud ano, zda je …víceAbstract:
This work deals with an analysis of the regulation of concealed advertisement on social networks with focus on the phenomenon of the so-called influencer marketing. Attention is paid especially to the forms of concealed advertisement that occur on social networks, with the aim to find out whether social networks modify forms of concealed advertisement in any way, and if so, whether it is necessary …víceKlíčová slova
Skrytá reklama Sociální sítě Nativní reklama Influencer Influencer marketing Regulace reklamy Nekalá soutěž Product placement Klamavá obchodní praktika Concealed Advertisement Social Network Websites Native Advertisement Surreptitious Advertisement Regulation of Advertisement Misleading Commercial Practice
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zeidu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 8. 2020
- Vedoucí: doc. JUDr. Josef Kotásek, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Corporate Social Responsibility on Employee Engagement: a study in a Selected Company in Mexico
Camila Flores San Martin -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Karolína JEŽKOVÁ -
Význam influencer marketingu a jeho dopad na zdroj reklamy
Bára Dvorská -
Humour and Advertisement: The Language of Paid Partnerships on YouTube
Eva Šlesingrová -
Právní regulace reklamy a nekalé soutěže v odvětví on-line marketingu
Miloslav TICHÝ -
Regulace reklamy
Zuzana Králová -
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
Štěpán Roškot -
Product placement - komparace právních úprav v rámci vybraných zemí EU
Matěj Řičánek