Bezobalový prodej na trhu potravin – Bc. Lucie Borýsková
Bc. Lucie Borýsková
Diplomová práce
Bezobalový prodej na trhu potravin
Non-packaging sales in the food market
Anotace:
Borýsková, L. Bezobalový prodej na trhu potravin. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Diplomová práce se zabývá bezobalovými obchody na trhu potravin. Cílem práce byla charakteristika trhu bezobalového prodeje potravin a určení rizik, která jsou s tímto způsobem prodeje spojena. Cílem bylo zároveň vysvětlit chování spotřebitelů na tomto trhu a identifikovat motivy, které jsou …víceAbstract:
Borýsková, L. Non-packaging sales in the food market. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2021. The diploma thesis deals with non-packaging stores on the food market. The aim of the work was to characterize the market of unpackaged food sales and determine its risks. Furthermore, the thesis aimed to explain the behaviour of consumers on this market and identify the crucial motives for decision …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Komerční komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Motivy spotřebitelů pro nakupování v bezobalových obchodech v Praze
Inga-Barbora Bennett -
Bezobalové obchody v Ústeckém kraji
Helena Hofhanslová -
Rozvoj bezobalových obchodů v Praze a ve Středočeském kraji
Petra Novotná -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Chování spotřebitele na trhu realit a marketingová doporučení firmám v odvětví
Regína Fílová -
Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků
Jana Hájková -
Chování spotřebitele v lázeňství
Adam Nácovský -
Obal jako marketingový nástroj a jeho vliv na chování spotřebitele
Šárka Lagronová