Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu – Petr Václavek, DiS.
Petr Václavek, DiS.
Bachelor's thesis
Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu
Marketing expenses and their impacts on the amount of the turnover
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem marketingových výdajů a jejich vlivem na velikost obratu konkrétní výrobní firmy působící na trhu se sportovním vybavením. Práce analyzuje marketingovou strategii mladé, rychle se rozvíjející české firmy od jejího počátku, přes současnost až po plány do budoucna.Abstract:
The bachelor's thesis deals with the topic of marketing expenses and their impact on the turnover of a particular manufacturing company operating in the sports equipment market. The thesis analyzes the marketing strategy of a young, fast-growing Czech company from its inception, through the present time to its plans for the future.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xpump/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Vladimír Ezr, CSc.
- Reader: Ing. Josef Budík, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová