Petr Václavek, DiS.

Bachelor's thesis

Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu

Marketing expenses and their impacts on the amount of the turnover
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem marketingových výdajů a jejich vlivem na velikost obratu konkrétní výrobní firmy působící na trhu se sportovním vybavením. Práce analyzuje marketingovou strategii mladé, rychle se rozvíjející české firmy od jejího počátku, přes současnost až po plány do budoucna.
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the topic of marketing expenses and their impact on the turnover of a particular manufacturing company operating in the sports equipment market. The thesis analyzes the marketing strategy of a young, fast-growing Czech company from its inception, through the present time to its plans for the future.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Vladimír Ezr, CSc.
  • Reader: Ing. Josef Budík, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní