Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu – Petr Václavek, DiS.
Petr Václavek, DiS.
Bachelor's thesis
Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu
Marketing expenses and their impacts on the amount of the turnover
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá tématem marketingových výdajů a jejich vlivem na velikost obratu konkrétní výrobní firmy působící na trhu se sportovním vybavením. Práce analyzuje marketingovou strategii mladé, rychle se rozvíjející české firmy od jejího počátku, přes současnost až po plány do budoucna.Abstract:
The bachelor's thesis deals with the topic of marketing expenses and their impact on the turnover of a particular manufacturing company operating in the sports equipment market. The thesis analyzes the marketing strategy of a young, fast-growing Czech company from its inception, through the present time to its plans for the future.Kľúčové slová
Marketing marketingový plán plánování marketingová strategie obrat náklady FOUL s.r.o.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xpump/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2022
- Vedúci: Ing. Vladimír Ezr, CSc.
- Oponent: Ing. Josef Budík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová