Petr Václavek, DiS.

Bachelor's thesis

Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu

Marketing expenses and their impacts on the amount of the turnover
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá tématem marketingových výdajů a jejich vlivem na velikost obratu konkrétní výrobní firmy působící na trhu se sportovním vybavením. Práce analyzuje marketingovou strategii mladé, rychle se rozvíjející české firmy od jejího počátku, přes současnost až po plány do budoucna.
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the topic of marketing expenses and their impact on the turnover of a particular manufacturing company operating in the sports equipment market. The thesis analyzes the marketing strategy of a young, fast-growing Czech company from its inception, through the present time to its plans for the future.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2022
  • Vedúci: Ing. Vladimír Ezr, CSc.
  • Oponent: Ing. Josef Budík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication