Amatéři baví svět - fenomén vizuálních médií – Mgr. Andrea Krčálová
Mgr. Andrea Krčálová
Bakalářská práce
Amatéři baví svět - fenomén vizuálních médií
Amateurs Entertain the World - Phenomenon of Visual Media
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je základní zhodnocení amatérské tvorby za pomocí vizuálních médií jakožto novodobého fenoménu, nabývajícího na popularitě jak tvůrčí, tak divácké. Zkoumána je především otázka, nakolik mohou být tyto formy umění brány vážně, a zda-li vůbec mohou být uměním nazývány. Na příkladech využití amatérů v komerčních sférách je ukazováno, že „člověk z lidu“ dokáže oslovit populaci …víceAbstract:
The subject of this thesis is essential evalutation of visual media amateur production as modern phenomenon which gets on popularity among producers and spectators as well. The basic question is, how far could be these production techniques taken seriously and if even could be marked as "an art". On the examples of amateur production use is showed that "common man" production could adress community …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ozgio/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Zuzana Jayasundera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Fenomén amatérské tvorby
Jana HÁTLOVÁ -
1. Teoretická část: Společné a rozlišné znaky v tvorbě reality show a dokumentu 2. Praktická část: Produkce filmu "Paradigma"
Lenka GLISNÍKOVÁ -
Výměna manželek: Anatomie reality show
Martin Imrich -
Zvuková realizace pořadu reality show Trosečník
Ladislav Greiner -
Od individualizace k hyperindividualizaci – mediální reprezentace individuality od televize po YouTube
Natálie Bilová -
YouTube reklama a její potenciál v českém mediálním prostředí
Ekaterina Syreskina -
YouTube a jeho využití pro podnikatelskou praxi
Tuan Truong Anh -
Reklama na YouTube a její význam na českém trhu
Jan Borýsek