Integrace fyzikálního engine NVIDIA PhysX do systému VRECKO – Mgr. Martin Pruška
Mgr. Martin Pruška
Bakalářská práce
Integrace fyzikálního engine NVIDIA PhysX do systému VRECKO
Integration of NVIDIA PhysX Engine into VRECKO Framework
Anotace:
V posledních letech se ve virtuálním prostředí běžně využívají fyzikální simulace, obzvláště potom v počítačových hrách, kde zvyšuje míru věrohodnosti a hratelnosti. Na Fakultě informatiky Masarykovy univerzity je příkladem aplikace zobrazují virtuální realitu systém VRECKO. Cílem této práce je seznámení čtenáře se základy fyzikální simulace ve virtuální realitě a představení vytvořeného modulu pro …víceAbstract:
Using of physical simulation in virtual reality has become quite popular during last years, especially when it comes to computer games, where simulation increases credibility and gameplay. The example of an application using virtual reality at Faculty of Informatics Masaryk University is VRECKO. The aim of this work is to familiarize readers with basics of physical simulation in virtual reality and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x6809/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Martin Bezděka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu
Práce na příbuzné téma
-
Fyzikální simulace ve virtuální realitě
Gabriela Pacáková -
Fyzikální simulace ve virtuální realitě
Vojtěch Grünseisen -
Editor strunových soch ve virtuální realitě
Martin Bezděka