Jak naučit studenty napsat motivační dopis a životopis – Mgr. Ivana Milošević
Mgr. Ivana Milošević
absolventská práce studenta CŽV
Jak naučit studenty napsat motivační dopis a životopis
How to teach high school students write the CV and the letter of motivation properly
Anotace:
Závěrečná práce se zabývá a navrhuje způsoby, jak prohloubit znalosti obchodní korespondence a mezipředmětových vazeb při výuce studentů středních škol. Navrhované pojetí výuky jak naučit studenty střední školy správně psát životopis a motivační dopis je zpracováno s akcentem podnítit u studentů pochopení důvodů, proč je osvojení sestavení strukturovaného životopisu a správného pojetí motivačního …víceAbstract:
The goal of this final work is to propose the ways how to deepen knowledge of business correspondence and a connection within other subjects during the teaching in high schools. The proposed interpretation of teaching how to teach high school students write the CV and the letter of motivation properly is made with the emphasis on encouraging the students to trully understand why is it so important …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Danielová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MILOŠEVI$\backslash$'C, Ivana. \textit{Jak naučit studenty napsat motivační dopis a~životopis}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/0sub9l/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníceloživotní:
ROZŠIŘUJÍCÍ STUDIUM PŘEDMĚTU PÍSEMNÁ A ELEKTRONICKÁ KOMUNIKACE
Práce na příbuzné téma
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová -
The Way of Zen, the Way of Tao: Study of Alan Watts and His Legacy
Laura Lucia Mazuchová -
Exploration into the Teaching of Hypothetical Conditional Sentences: The Headway Series Approaches to the Second Conditional
Renata Nováková -
What is the relevance of a motivation letter while making solicited application? The art and science of writing motivation letter unravelled.
Miloš DONGRES -
České turistické průvodce a cestopisy jako specifický pramen k poznávání společenských poměrů v Bosně a Hercegovině (období 1878-1918 a přelom 20. a 21. století)
Kristýna Vojtíšková -
Vliv vybraných vnějších a vnitřních determinantů na výši krátkodobého a dlouhodobého zadlužení českých a francouzských ICT společností
Veronika Šudová -
"Practice turn" v oboru mezinárodní vztahy: okolnosti vzniku a cíle a metody autorů daného proudu
Hana PROSCHOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva