Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu podniku v prostředí B2B – Ing. Maroš Bežák, B.S.B.A.
Ing. Maroš Bežák, B.S.B.A.
Diplomová práce
Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu podniku v prostředí B2B
Supplier`s role in enterprise effectiveness increasing of value-creation process in B2B environment.
Abstract:
Theorethical part of the paper is representing a theorethical background aimed at area of value-creation process of the company, with focus on value creation for purchaser. It identifies primary and support activities and discusses differences between focus on B2B and B2C markets. Also defines relationship of value-creation process of the company and a gain of the competitive advantage. Methodological …víceAbstract:
Teoretická časť práce predstavuje teoretické východiská zamerané na oblasť hodnototvorného procesu spoločnosti, so zameraním na tvorbu hodnoty pre odberateľa. Identifikuje primárne a podporné činnosti a rozoberá rozdiely medzi zameraním sa na trh B2B a B2C. Taktiež definuje vzťah hodnototvorného procesu spoločnosti a zisku konkurenčnej výhody. Na záver teoretickej časti sú prezentované metodologické …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qgywl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace & Master of Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza spoločnosti POS Media Europe s.r.o.
Slavomír Šmídt -
The fast growth and increasing influence of video game industry in the pop culture and the business world
Jacky Auffrays -
Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
Adrian Wolkersdorf -
Hodnototvorný proces podniku a jeho význam pro řízení vztahů
Igor Botlík -
Role hodnototvorného procesu zákazníka v celkovém marketingovém procesu společnosti - Případová studie společnosti Carrier chladicí technika CZ s. r. o.
Miloš Šetka -
Optimalizace hodnototvorného procesu v podniku
David Martinec -
Metodiky a důvody zkoumání hodnototvorného procesu společnosti a rozbor jeho klíčového významu pro řízení vztahu mezi dodavatelem a touto společností. Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu.
Helena Ulrychová -
Řízení dodavatelsko odběratelských vztahů v oblasti IT
Thuy Duong Le