Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky – Bc. Veronika Davidová
Bc. Veronika Davidová
Bakalářská práce
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
Regional products and their use to increase sales of retail units
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na regionální produkty a jejich možnosti využití při zvyšování tržeb maloobchodní jednotky. V teoretické části se zabývám literární rešerší, kde se seznamuji s výběrem vhodné literatury k tématu a pomocí níž jsou představeny důležité pojmy jako produkt, regionální značka, regionální produkt. V aplikační části se zaměřuji na vyhodnocení dotazníkového šetření, řízeného rozhovoru …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on regional products and their possible use for increase sales retail unit. The theoretical part deals with the literature review, where to get acquainted wiht the appropriate selection of literature on the topic and by which they are introduced to important concepts such as product, regional brand, regional product. The practical part focused on the evaluation of the questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/tcmef/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martina Novotná, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DAVIDOVÁ, Veronika. \textit{Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/0sza95/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Produktová nabídka turistické oblasti Poodří - Moravské Kravařsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Sabina Králová -
Produktová nabídka turistické oblasti Těšínské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Zuzana Górecká -
Produktová nabídka turistické oblasti Opavské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Kateřina Prasková -
Produktová nabídka turistické oblasti Beskydy-Valašsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Jana Stachovcová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková