Projekt zefektivnění marketingu na sociálních sítích s důrazem na Facebook ve společnosti Golden Apple Cinema, a.s. – Bc. Jakub Kutra
Bc. Jakub Kutra
Diplomová práce
Projekt zefektivnění marketingu na sociálních sítích s důrazem na Facebook ve společnosti Golden Apple Cinema, a.s.
Efficiency Increasing Project in Social Media Marketing with Emphasis on Facebook in Company Golden Apple Cinema, a.s.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zefektivněním marketingu na sociálních sítích s důrazem na Facebook ve společnosti Golden Apple Cinema, a.s.. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje literární rešerši na danou problematiku online marketingu a především pak marketingu na sociálních sítích. Praktická část obsahuje důkladnou analýzu Facebookového účtu multikina GAC spolu s analýzou …víceAbstract:
This master thesis deals with efficiency increasing project in social media marketing with emphasis on Facebook in company Golden Apple Cinema, a.s.. The thesis is divided into theoretical and pracical part. Theoretical part contains general knowledge about online marketing, especially about social media marketing. Practical part includes thorough analysis of GACinema's Facebook account along with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Zveřejnit od: 27. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUTRA, Jakub. \textit{Projekt zefektivnění marketingu na sociálních sítích s důrazem na Facebook ve společnosti Golden Apple Cinema, a.s.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/0szbz9/.
Jak správně citovat práci
Kutra, Jakub. Projekt zefektivnění marketingu na sociálních sítích s důrazem na Facebook ve společnosti Golden Apple Cinema, a.s.. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace aktuálních trendů online marketingu na internetový obchod
Tomáš Janků -
Online marketing středního podniku
Renata Chaloupská -
Internetový marketing jako způsob zvýšení konkurenceschopnosti mezinárodní společnosti na trhu ekologických služeb
Denys Vlasenko -
Marketing na sociálních sítích v oblasti jazykového vzdělávání
Lucie Prokopová -
Možnosti využití sociální sítě Facebook pro firmy včetně placené inzerce
Anna Kopytová -
Možnosti neplacené propagace na sociálních sítích Facebook a Instagram
Diana Havířová -
On-line propagace vědeckého centra jako turistické destinace
Anna Sýkorová -
Facebook Marketing a kampaně dané společnosti
Jan Machek