Rozšíření softwaru Scratch pro robotickou učební pomůcku Lego Mindstorms – Matěj PELIKÁN
Matěj PELIKÁN
Bakalářská práce
Rozšíření softwaru Scratch pro robotickou učební pomůcku Lego Mindstorms
Scratch software extension for the Lego Mindstorms robotic learning tool
Anotace:
Cílem závěrečné práce bylo zpracovaní rozšíření online blokového programovacího prostředí Scratch pro ovládání Lego Mindstorms na úlohách z učebnice Robotika s LEGO? Mindstorms pro 2. stupeň ZŠ.Abstract:
The aim of the final thesis was to develop an extension of the online block programming environment Scratch for controlling Lego Mindstorms on tasks from the textbook Robotics with LEGO? Mindstorms for 2nd grade elementary school.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Patrik Klofáč, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PELIKÁN, Matěj. \textit{Rozšíření softwaru Scratch pro robotickou učební pomůcku Lego Mindstorms}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/0t7ka5/.
Jak správně citovat práci
PELIKÁN, Matěj. Rozšíření softwaru Scratch pro robotickou učební pomůcku Lego Mindstorms. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Oborové studium se zaměřením na vzdělávání na 2. stupni základní školy / Ms-ITs
Práce na příbuzné téma
-
Výuka robotiky pomocí stavebnice LEGO Mindstorms a nástroje Scratch
Kamila SIKOROVÁ -
Transformace vybraných úloh z učebnice lego robotiky do lego spike prime
Michal VYLETA -
Využití robotické stavebnice LEGO Mindstorms na základních školách
Miroslav RŮŽEK -
Metodické materiály pro výuku robotiky s využitím Lego Mindstorms
Antonín VLACH -
Využití Pythonu při programování Lego Mindstorms EV3
Andrej PSOTA -
Využití LEGO Mindstorms pro výuku algoritmizace a programován
Noe ŠVANDA -
Softwarové a online programovací prostředí Lego Mindstorms
Jakub BRABEC -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky s využitím LEGO Mindstorms Robot Inventor
Dominik FROLÍK
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Bulánová, L.
16. 4. 2024