Proces vzniku internetového obchodu malého nebo středního podniku – Magdaléna Rychtová
Magdaléna Rychtová
Bachelor's thesis
Proces vzniku internetového obchodu malého nebo středního podniku
Process of creating an online store SME
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou internetového obchodu Stavební firmy JAVOS, s.r.o. V první části práce jsou vymezeny teoretické pojmy a náležitosti eshopu, propagace e-shopu a legislativa. Druhá část charakterizuje současný stav webových stránek firmy. Dále popisuje vše, co musí internetový obchod dle požadavků majitel splňovat. Nejvíce se zaměřuje na volbu vhodného technického řešení internetového …moreAbstract:
This bachelor's thesis focuses on creating an online shop for Stavební firma JAVOS,s.r.o. In the first part are defined theoretical concepts and requirements of the e-shop, its promotion and legislation. The second part describes the current state of business websites.Then it also describes everything important at the websites required by owner. The most focuses in the selection of an appropriate technical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 6. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/47661
Thesis defence
- Date of defence: 7. 9. 2015
- Supervisor: Jiří Přibil
- Reader: Lucie Váchová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/47661
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Projekt zavedení e-shopu ve firmě Kávomilka s.r.o.
Monika Grochálová -
Návrh, realizace a pilotní ověření e-shopu na GNU/GPL platformě
Silvie Třísková -
Případová studie tvorby e-shopu v prostředí malých a středních firem
Tomáš Hájek -
Projekt zavedení e-shopu ve společnosti Izolinvest, s.r.o.
Lucie Zlámalová -
Role důvěry při nakupování na e-shopu DATART
Michaela Dragonová -
Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu
Zuzana Pindorová -
Správanie zákazníka pri nakupovaní na e-shopoch s ohľadom na zmenu menového kurzu
Ema Poliaková -
Online nakupování potravin na vybraných českých e-shopech
Vasilisa Popova