Mgr. Jana Mičková

Master's thesis

Problematika přechodu ze slovního hodnocení žáků na klasifikaci na 1. stupni ZŠ

The issue of the transition from the verbal assessment of pupils on the classification at the primary school
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou přechodu ze slovního hodnocení žáka na klasifikaci na 1. stupni ZŠ. V teoretické části shrnuji teorii související s hodnocením žáků se zaměřením na slovní hodnocení. Praktickou část tvoří výzkum realizovaný ve dvou vlnách, kde zjišťuji názory žáků na slovní hodnocení a klasifikaci a zda se tyto názory shodují s názory učitelů a rodičů.
Abstract:
The thesis deals on the issues of the transition from the verbal assessment of pupils on the marking at the primary school. In the theoretical part I summarize the theory related on the assessment of pupils with a focus on verbal assessment. The practical part constitutes the research implemented in two waves, where I find out the views of pupils on verbal assessment and marking, and whether these …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
  • Vedúci: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masaryk University

Faculty of Education

Master programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training