Výběr herních prvků a jejich vliv na vývoj hry – Petr Vorlíček
Petr Vorlíček
Bakalářská práce
Výběr herních prvků a jejich vliv na vývoj hry
Selection of game elements and influence on game development
Anotace:
Hry jsou činností, kterou lidé vykonávají pro zábavu. Je pro ně vlastní zapojení hráče do procesu hry, motivace hráče, případně spolupráce více hráčů při dosahování cíle. Studováním herních prvků se můžeme naučit, jak tyto, i jiné požadované vlastnosti můžeme aplikovat v jiných (například vzdělávacích) prostředích. Studiem herních prvků v neherních prostředích se zabývá gamifikace. V rámci gamifikačních …víceAbstract:
Games are activities, that peoples engage in for amusement or fun. It is typical for them to involve the player in the game process, motivation of the player, or cooperation of more players in achieving goals. By studying game elements, we can learn how these, and other required features can be applied in other (for example, educational) environments. Gamification is the study of game elements in non …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Kánská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Design of a Digital Tool with Gamification Elements for Strengthening Interpersonal Relationships
Kateřina Vácová -
Use of augmented reality with gamification elements for marketing on social networks
Gabriela Sittová -
Design and Gamification of BioMedVis Learning Platform
Monika Kuchyňová -
Computer Games Evidence Web-based Application
Eduard Štefan Mlynárik -
Vizualization of AI algorithms for computer games
Jan Dvořák -
Language acquisition through computer games and applications
Ondřej Šidlo -
The influence of computer games on English language proficiency
Jana Hrčková -
Game design dokument jako nástroj a mediální artefakt
Viliam Korbel
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
16. 3. 2022