Působení a vliv reklamy na žáky 2. stupně ZŠ na vybraných brněnských školách – Bc. Vít Ševčík
Bc. Vít Ševčík
Bakalářská práce
Působení a vliv reklamy na žáky 2. stupně ZŠ na vybraných brněnských školách
Impact and influence of advertising on students second school children in selected schools in Brno
Anotace:
Bakalářská práce „Působení reklamy na žáky 2. stupně vybraných brněnských škol“ pojednává o vlivu reklamního průmyslu na děti. První část shrnuje současné poznatky o reklamě a jejího obecného působení na společnost, zdůrazňuje vývoj teorií propagační činnosti a také výsledky dosavadních studií týkající se reklamního působení. Od obecné roviny své zaměření směřuje k dětem a jejich postoji k reklamě …víceAbstract:
The bachelor thesis “Influence of advertising on pupils of selected upper primary schools in Brno” deals with advertising industry impact on children. The first part of the thesis summarizes current knowledge of advertising and its general effect on society. The development of propagation theory activities is pointed out including recent findings about impact of advertisement. From general point of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xd9gh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2015
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Hons
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství výtvarné výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Reklamní komunikace na sociálních sítích se zaměřením na vliv influencerů
Tereza Šlapáková -
Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
Viktorie BALONOVÁ -
Communication strategies in promotional discourse: Focusing on hard sell vs. soft sell advertising tactics
Nela MAJEROVÁ -
Historický vývoj reklamy a proměny způsobů persuasivní komunikace
Eliška Jodasová -
Online marketingová komunikace pro reklamní a komunikační agenturu KAP CZ
Dominika Miková -
K psychologii manipulace v komunikačním procesu
Ondřej Škarka -
Téma manipulace jako prostředek dosažení životních cílů v literatuře 1. poloviny 20. století
Johana DOHNALOVÁ