Působení a vliv reklamy na žáky 2. stupně ZŠ na vybraných brněnských školách – Bc. Vít Ševčík
Bc. Vít Ševčík
Bachelor's thesis
Působení a vliv reklamy na žáky 2. stupně ZŠ na vybraných brněnských školách
Impact and influence of advertising on students second school children in selected schools in Brno
Abstract:
Bakalářská práce „Působení reklamy na žáky 2. stupně vybraných brněnských škol“ pojednává o vlivu reklamního průmyslu na děti. První část shrnuje současné poznatky o reklamě a jejího obecného působení na společnost, zdůrazňuje vývoj teorií propagační činnosti a také výsledky dosavadních studií týkající se reklamního působení. Od obecné roviny své zaměření směřuje k dětem a jejich postoji k reklamě …moreAbstract:
The bachelor thesis “Influence of advertising on pupils of selected upper primary schools in Brno” deals with advertising industry impact on children. The first part of the thesis summarizes current knowledge of advertising and its general effect on society. The development of propagation theory activities is pointed out including recent findings about impact of advertisement. From general point of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 12. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/xd9gh/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 2. 2015
- Supervisor: Mgr. Zdeněk Hons
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Pedagogické asistentství občanské výchovy pro základní školy
Theses on a related topic
-
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Reklamní komunikace na sociálních sítích se zaměřením na vliv influencerů
Tereza Šlapáková -
Communication strategies in promotional discourse: Focusing on hard sell vs. soft sell advertising tactics
Nela MAJEROVÁ -
Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
Viktorie BALONOVÁ -
Historický vývoj reklamy a proměny způsobů persuasivní komunikace
Eliška Jodasová -
Online marketingová komunikace pro reklamní a komunikační agenturu KAP CZ
Dominika Miková -
K psychologii manipulace v komunikačním procesu
Ondřej Škarka -
Téma manipulace jako prostředek dosažení životních cílů v literatuře 1. poloviny 20. století
Johana DOHNALOVÁ