Game design dokument jako nástroj a mediální artefakt – Bc. Viliam Korbel
Bc. Viliam Korbel
Bachelor's thesis
Game design dokument jako nástroj a mediální artefakt
Game design document as a tool and a media artefact
Anotácia:
Cílem této práce je historické zmapování fenoménu game design dokumentu (GDD) v kontextu technologického vývoje herního průmyslu. Toto zkoumání je zaměřeno na problémovou otázku efektivity a inovativnosti GDD ve vývoji her a snahu ukázat možnosti využití pravidel produktového managementu při tvorbě herního designu se silným důrazem na modularitu jednotlivých herních prvků. Důležitým aspektem práce …viacAbstract:
This thesis aims to historically map the phenomenon of the game design document (GDD) within the context of technological advancements in the game industry. The research focuses on the problematic issue of the effectiveness and innovativeness of GDDs in game development and endeavors to demonstrate the possibility of utilizing product management principles in the creation of game design with a strong …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f3yct/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedúci: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
- Oponent: Mgr. et Mgr. Adam Franc, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Theory of Interactive Media / Theory of Interactive Media
Práce na příbuzné téma
-
Scalable Mobile Game Architecture: Design and Development
Volodymyr Pukha -
Development process of a successful indie game
Dennis Fischer -
Teaching Visualization Literacy Using Digital Game
Peter Bolha -
Defining, Developing, and Deploying a Digital Game-based Learning Experience for a Literature Class
Patrik Míša -
Associations of the mindfulness and Internet gaming disorder: Implications for the game design
Laura Ondušková -
IT podpora GDD (Game design document)
Mikhail Litvinov -
Herní design v praxi: implementace hry a principy herního designu
Lukáš Pařil