Rozvoj poslechových a verbálních dovedností v anglickém jazyce v preprimárním vzdělávání – Zuzana MADERA
Zuzana MADERA
Bakalářská práce
Rozvoj poslechových a verbálních dovedností v anglickém jazyce v preprimárním vzdělávání
Listening and Speaking English Language Skills Development in Pre-primary Education
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá výukou anglického jazyka v mateřské škole. V teoretické části popisuje charakteristiku předškolního dítěte a předškolní vzdělávání, jeho cíle a metody. Zaměřuje se na popis některých metod, které jsou používány při výuce anglického jazyka v mateřské škole a na výhody a nevýhody této výuky. Dále se zaměřuje na podmínky kvalitní výuky cizích jazyků, jako je kvalifikovaný …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with teaching of English at kindergarten. The theoretical part describes the characteristics of pre-school child and pre-school education, its aims and methods. It focuses on the description of some methods used in teaching English at kindergarten and on the advantages and disadvantages of this lessons. It also focuses on the conditions of quality foreign language teaching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Slavomíra Klimszová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MADERA, Zuzana. Rozvoj poslechových a verbálních dovedností v anglickém jazyce v preprimárním vzdělávání. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Vliv bilingválního vzdělávání na vývoj řeči dětí předškolního věku z česky mluvících rodin
Michaela Marešová -
Vývoj předškolního vzdělávání po roce 1989
Jitka Hladká -
Vývoj dostupnosti předškolního vzdělávání v kontextu demografické struktury populace
Jakub DOMINEC -
Vývoj legislativy předškolního vzdělávání v letech 1945 - 1989
Petra SKŘENKOVÁ -
Vývoj dostupnosti předškolního vzdělávání v kontextu demografické struktury populace
Jakub DOMINEC -
Vývoj dostupnosti předškolního vzdělávání v kontextu demografické struktury populace
Jakub DOMINEC -
Vývoj dítěte s poruchou autistického spektra od předškolního věku po vzdělávání na základní škole zřízené podle § 16 odst. 9
Lenka REČIČÁROVÁ -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová