Bc. Tomáš Barták

Diplomová práce

Nové agresivní formy marketingu a jejich právní limity

New Forms of Aggressive Marketing and their Legal Limits
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem významným pro hospodářskou soutěž a to novými agresivními formami marketingu a jejich právními limity. V první části jsou definovány a popsány pojmy marketing a reklama, jenž představují základní oblasti celé práce. Druhou kapitolu tvoří charakteristika stěžejních právních předpisů upravujících tyto oblasti. Hlavní část práce přináší popis konkrétních nových forem …více
Abstract:
This diploma thesis focuses on topic important for economic competition - new aggressive forms of marketing and their legal limits. The first chapter defines and describes the concepts of marketing and advertising, which are the main areas of the thesis. The second chapter consists of characteristics of fundamental legal enactments regulating these areas, while the main body of the thesis provides …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 1. 2016
  • Vedoucí: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D.
  • Oponent: doc. JUDr. Ing. Josef Šilhán, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakulta