Michaela Štípková

Master's thesis

Lokativní média v marketingu

Locative media in marketing
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá lokativními médii, jejíž cílem je přinést výsledky o pohybu účastníků výzkumu po obchodním centru a při výzkumu využít nové technologie k záznamu trajektorie respondentů. Teoretická část práce se zaobírá podstatou pojmu lokativní média, systémem GPS a lokačně poziční službami. Poskytuje také informace o využití mobilních zařízeních pro lokační mobilní marketing. Praktická …viac
Abstract:
The diploma thesis deals with locative media, whose aim is to bring results of research participant ‘s movement around the shopping center and to use new technologies to record respondent ‘s trajectory. The theoretical part of the thesis is concerned with the essence of the term locative media, GPS system and LBS services. It also provides information about use of mobile devices for location- based …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 8. 2019
  • Vedúci: Michal Šimůnek
  • Oponent: Michal Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78108