Marketingový mix výstavby řadových domů v Nemilanech – Pavla Kňávová
Pavla Kňávová
Bakalářská práce
Marketingový mix výstavby řadových domů v Nemilanech
Marketing Mix in the Construction of Terraced Houses Nemilany
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je provedení deskripce a zhodnocení marketingového mixu konkrétního realizovaného projektu: Výstavby řadových RD Nemilany. Dílčím cílem je inovace současného stavu marketingových aktivit firmy Pavly Kňávové a na základě SWOT analýzy a dílčích analýz byl vypracován návrh marketingového mixu. V teoretické části jsou na základě studia literatury v syntéze poznatků prezentovány …víceAbstract:
The aim of this thesis is to describe and evaluate the marketing mix of specific implemented project: The construction of terraced houses in Nemilany. The particular goal is an upgrade of the current status of Pavla Kňávová´s company marketing activities and based on SWOT analysis and partial analysis a draft of marketing mix was prepared. In the theoretical part, based on the study of literature in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
- Vedoucí: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ, MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kňávová, Pavla. Marketingový mix výstavby řadových domů v Nemilanech. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika ve veřejném sektoru
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie pro konkrétní projekt
Iveta Myslivcová -
Vodárna Karlovy Vary - Developerský projekt - žlutý tým
Helena Ondryášová -
Projekt efektivní internetové marketingové komunikace ve společnosti XY se zaměřením na optimalizaci webových stránek
Martin Veselý -
Podnikatelský plán - developerský projekt firmy Irbos s.r.o.
David Myšák -
Komunikační mix obce Slatina
Kateřina HOLASOVÁ -
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
Sevastian Kushnei -
Tržní a úřední cena půdy v kontextu záborů zemědělského půdního fondu
Kamila Matoušková -
Cena a kvalita piva - co dokáže hodnotit jeho spotřebitel?
Kateřina Klimšová
Název
Vložil
Vloženo
Práva