Analýza recepce poezie na základní škole s využitím metody sémantického diferenciálu – Bc. Hana SYPTÁKOVÁ
Bc. Hana SYPTÁKOVÁ
Master's thesis
Analýza recepce poezie na základní škole s využitím metody sémantického diferenciálu
Analysis of the reception of poetry in elementary school using the semantic differential method
Abstract:
Analýza recepce poezie žáků 2. stupně ZŠ prostřednictvím vybraných básnických textů z různých historických období s využitím psychosémantické metody sémantického diferenciálu. Práce se zaměřuje na vnímání a hodnocení poezie žáky základní školy.Abstract:
Analysis of the reception of poetry pupils second elementary school through selected poetic texts from different historical periods using the semantic differential method. The work focuses on the perception and evaluation of elementary school pupils of poetry.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 6. 2012
Accessible from:: 22. 6. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jaroslav Vala, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SYPTÁKOVÁ, Hana. \textit{Analýza recepce poezie na základní škole s využitím metody sémantického diferenciálu}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2012. Available from: https://theses.cz/id/0u4sow/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SYPTÁKOVÁ, Hana. Analýza recepce poezie na základní škole s využitím metody sémantického diferenciálu. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.6.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 6. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Higher Secondary School / Učitelství českého jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Theses on a related topic
-
Klíčová témata vybraných čítankových textů a jejich interpretace pomocí metody Filozofie pro děti
Václava MEDALOVÁ HŮDOVÁ -
Interpretace literatury u žáků středních škol
Julie Šedivá -
Recepce básnické symboliky ve tvorbě Jana Skácela žáky základní školy
Karolína OLEJÁKOVÁ -
Vliv arabské poezie na tvorbu F. G. Lorky a ohlasy jeho díla v moderní arabské poezii
Olga Semenova -
Poezie Petra Motýla a kontext české poezie konce. XX. a počátku XXI. století
Vasilios CHALEPLIS -
Výzkum čtení poezie na střední škole
Eva Podsedníková -
Hledání divadla poezie v současné době
Sára Brychnačová -
Definice a konstituenty poezie podle Romana Jakobsona
Daniel Kašpar
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights