Bc. Veronika Polášková

Diplomová práce

Analýza zobrazování žen a mužů v reklamě

Analysis of women’s and men’s image in commercials
Anotace:
V televizních reklamách se podle teoretických zdrojů vyskytují genderové stereotypy v zobrazení žen i mužů. Ženské stereotypní zobrazení se týká role osoby pečující o domácnost nebo starající se o děti. Mužské stereotypní zobrazení znamená roli odborníka, který ženu vede. Zadavatelé reklam tímto zobrazováním působí na své diváky. A ti už od dětství v rámci genderové socializace přijímají tato sdělení …více
Abstract:
According to theoretical sources, there are gender stereotypes in the portrayal of women and men in television commercials. A female stereotypical depiction concerns the role of a person caring for the household or caring for the children. Male stereotypical representation means the role of an expert who guides a woman. Advertisers reach these audiences with these ads. And since childhood, they have …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
  • Vedoucí: PhDr. Marta Vohlídalová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Iva Zadražilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.