Analýza zobrazování žen a mužů v reklamě – Bc. Veronika Polášková
Bc. Veronika Polášková
Diplomová práce
Analýza zobrazování žen a mužů v reklamě
Analysis of women’s and men’s image in commercials
Anotace:
V televizních reklamách se podle teoretických zdrojů vyskytují genderové stereotypy v zobrazení žen i mužů. Ženské stereotypní zobrazení se týká role osoby pečující o domácnost nebo starající se o děti. Mužské stereotypní zobrazení znamená roli odborníka, který ženu vede. Zadavatelé reklam tímto zobrazováním působí na své diváky. A ti už od dětství v rámci genderové socializace přijímají tato sdělení …víceAbstract:
According to theoretical sources, there are gender stereotypes in the portrayal of women and men in television commercials. A female stereotypical depiction concerns the role of a person caring for the household or caring for the children. Male stereotypical representation means the role of an expert who guides a woman. Advertisers reach these audiences with these ads. And since childhood, they have …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/x9mr1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
- Vedoucí: PhDr. Marta Vohlídalová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Iva Zadražilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Brexit: The Portrayal of Political Campaigns in the Media
Nicolas Lucassen -
From popular stereotypes to nuanced representation: one step closer to authentic portrayal of Hispanics in the media
Noémi Bodorová -
Different travel patterns between men and women
Ivona Mojšová -
Adolescents’ and emerging adults’ attitudes towards people living with HIV and AIDS and their risk perception of HIV
Violeta Zefi -
Fifty Years of American Suburbia: A Comparison of the Social Roles of Men and Women in Sinclair Lewis's Babbitt and Ira Levin's The Stepford Wives
Petr CHROMEC -
Global Inspirations and Plastic Modesty: The Case of Intimacy and Composite Gender Arrangements in Iran
Elaheh Mohammadi -
Mediální obraz žen a mužů v současné reklamě
Anastasia Kravchenko -
Mediální obraz pedagoga
Blanka Černá