Ioneskova Plešatá zpěvačka v Komorní scéně Aréna v Ostravě – Lenka SKŘEČKOVÁ
Lenka SKŘEČKOVÁ
Bakalářská práce
Ioneskova Plešatá zpěvačka v Komorní scéně Aréna v Ostravě
The Bald Prima Donna by Eugene Ionesco in Komorní scéna Aréna in Ostrava
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na inscenaci Plešatá zpěvačka v Komorní scéně Aréna z roku 2012. Seznamuje diváka jak s prvky absurdního dramatu, tak s postavou dramatika Eugena Ioneska a jeho přístupem k absurdnímu dramatu, který je dokazován na rozboru původní dramatické předlohy Plešatá zpěvačka. Cílem mé bakalářské práce bylo dokázat žánrový posun Plešaté zpěvačky KSA, kdy se pod režijní koncepcí …víceAbstract:
This bachelor´s work is focused on a production of The Bald Prima Donna in Komorní scéna Aréna from 2012. In the production the elements of absurd theatre are represented. Furthermore the production gets to know the audience with the character of playwright Eugene Ionesco and his approach to the Theatre of Absurd which was proved in the analyse of his original dramatic artwork The Bald Prima Donna …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Zveřejnit od: 15. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Tatjana Lazorčáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SKŘEČKOVÁ, Lenka. Ioneskova Plešatá zpěvačka v Komorní scéně Aréna v Ostravě. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Teorie a dějiny divadla, filmu a masmédií / Teorie a dějiny dramatických umění
Práce na příbuzné téma
-
Financování a hospodaření příspěvkové organizace Komorní scéna Aréna
Martina Hawlasková -
Vývoj ostravského divadelního souboru Komorní scéna Aréna pohledem muzeologa
Michael Kolář -
Ivan Krejčí v Komorní scéně Aréna
Klára Kohutová -
Specifika řízení lidských zdrojů na příkladu Komorní scény Aréna a autorského divadla Studio Ypsilon
Andrea Čerbačeská -
Inscenace textů českých autorů v repertoáru Komorní scény Aréna Ostrava od jejího vzniku do současnosti
Zuzana BOHUŠOVÁ -
Gogolovi Hráči: Analýza a komparace inscenací Divadla v Dlouhé a Komorní scény Aréna
Tereza HARMATOVÁ -
Dvakrát Ostrava, dvakrát Čechovuv Racek: Analýza a komparace inscenací Národního divadla moravskoslezského a Komorní scény Aréna
Jan Plíhal -
Komparace českého a francouzského absurdního dramatu na základě tvorby Václava Havla, Samuela Becketta a Eugéna Ionesca
Simona VAVERKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva