Pavel Hroch

Bakalářská práce

Návrh komunikační strategie společnosti POS media, s.r.o.

Design of the company's communication strategy POS Media, s.r.o.
Anotace:
Výstupem bakalářské práce je analýza a následný návrh komunikační strategie společnosti POS Media, s.r.o., zaměřené na in-store oddělení. Hlavní výzkumné otázky práce: Je současná marketingová strategie správně zvolena? Jakým způsobem by mohla společnost POS Media, s.r.o. vylepšit svou stávající komunikační strategii, aby efektivněji oslovila své cílové publikum a zvýšila povědomí o svých službách …více
Abstract:
The output of the bachelor thesis is an analysis and subsequent proposal of the communication strategy of POS Media, s.r.o., focused on the in-store department. The main research questions of the thesis. How could POS Media, s.r.o. improve its current communication strategy to reach its target audience more effectively and increase awareness of its services? in a competitive environment? The thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
  • Vedoucí: David Říha

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89984

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management