Pavel Hroch

Bachelor's thesis

Návrh komunikační strategie společnosti POS media, s.r.o.

Design of the company's communication strategy POS Media, s.r.o.
Abstract:
Výstupem bakalářské práce je analýza a následný návrh komunikační strategie společnosti POS Media, s.r.o., zaměřené na in-store oddělení. Hlavní výzkumné otázky práce: Je současná marketingová strategie správně zvolena? Jakým způsobem by mohla společnost POS Media, s.r.o. vylepšit svou stávající komunikační strategii, aby efektivněji oslovila své cílové publikum a zvýšila povědomí o svých službách …more
Abstract:
The output of the bachelor thesis is an analysis and subsequent proposal of the communication strategy of POS Media, s.r.o., focused on the in-store department. The main research questions of the thesis. How could POS Media, s.r.o. improve its current communication strategy to reach its target audience more effectively and increase awareness of its services? in a competitive environment? The thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2023
  • Supervisor: David Říha

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89984