Marketingová analýza klubu HC Sparta Praha – Bc. Martin Hroch
Bc. Martin Hroch
Diplomová práce
Marketingová analýza klubu HC Sparta Praha
Marketing analysis of HC Sparta Praha
Anotace:
V diplomové práci jsem se zaměřil na marketingovou analýzu klubu HC Sparta Praha hrající nejvyšší hokejovou soutěž v České republice nesoucí jméno Tipsport Extraliga ledního hokeje. HC Sparta Praha je jeden z pěti klubů, který hraje nejvyšší českou soutěž nepřetržitě od jejího vzniku a také týmem s dlouhodobě nejvyšší návštěvností domácích zápasů hraných v největší české kryté hale O2 areně. I z toho …víceAbstract:
In my thesis I aimed at marketing analysis of ice-hockey club HC Sparta Praha play-ing the highest Czech ice-hockey league Tipsport Extraliga. HC Sparta Praha is one of only 5 clubs who played the highest league since it's start in 1993 and also a club with highest fan attendance of home games which are played in the Czech biggest ice-hockey venue – O2 arena. That is also one of the reasons why marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/iiil2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Bc. Oldřich Racek, Ph.D.
- Oponent: doc. RNDr. Bohumír Štědroň, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíMagisterský studijní program / obor:
Management sportu / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Sportovní marketing v českých klubech hokejové Extraligy a zahraniční NHL
Patricia Sittingerová -
Strategická analýza hokejového klubu HC Kometa Brno
Pavel Ryšánek -
Kvantifikace socio - ekonomických efektů působení sportovního klubu HC Kometa Brno
Adam Blažek