Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na trhu hudebních streamovacích služeb – Tereza Zgabajová
Tereza Zgabajová
Diplomová práce
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na trhu hudebních streamovacích služeb
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Music Streaming Services
Anotace:
Diplomová práce se zabývá mezigenerační analýzou chování spotřebitelů na trhu hudebních streamovacích služeb. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje nákupnímu chování spotřebitelů a generacím X, Y a Z. Dále se zabývá historií hudebního streamování, hudebním pirátstvím a klíčovými společnostmi na trhu. Praktickou část tvoří analýza výsledků spotřebitelského chování …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is intergenerational analysis of consumer behaviour on the music streaming services. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part consists of the description of consumer behaviour and the description of generation X, generation Y and generation Z. This part also describes history of music streaming services, musical piracy and key …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/128029
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Tomáš Balcar
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZGABAJOVÁ, Tereza. \textit{Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na trhu hudebních streamovacích služeb}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/0ufjsw/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na českém trhu s potravinami
Kateřina Beranová -
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na trhu vlakové dopravy
Petra Vincourková -
Mezigenerační analýza spotřebitelských postojů na trhu s tetováním
Petra Halfarová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu piva v mezinárodním kontextu
Lukáš Poštulka -
Mezigenerační analýza na trhu cestovního ruchu
Michaela Najmanová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu kolových nápojů ve vybraných zemích
Vendula Compelová -
Mezigenerační srovnání spotřebitelských postojů ke značce na trhu kosmetiky
Adéla Novická -
Analýza mezigeneračních rozdílů v chování spotřebitelů na trhu s módou
Denisa Hnátová