Role prémiové značky v produktovém portfoliu vybrané tabákové společnosti – Edita Kobolková
Edita Kobolková
Master's thesis
Role prémiové značky v produktovém portfoliu vybrané tabákové společnosti
The Role of the Premium Brand Marlboro in the Product Portfolio of the Company Philip Morris ČR a.s.
Abstract:
Trh tabákových výrobků představuje velmi specifickou oblast trhu rychloobrátkového zboží. Marketingové aktivity jsou zákonem přísně limitovány a správné rozložení komunikačních nástrojů je někdy obtížné. A to i vzhledem k tomu, že v případě tabákových výrobků hovoříme o téměř naprosto totožném produktu, který je společný pro všechny značky cigaret. Diplomová práce se zabývá rolí prémiové značky Marlboro …moreAbstract:
The market of tobacco products presents a very specific area of fast moving consumer goods. Marketing activities are strictly limited by law and the correct establishment of communication tools is sometimes considerably difficult. In addition to the above, in the case of the tobacco industry, we are talking about almost the same product for every particular cigarette brand. My diploma thesis deals …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 2. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19792
Thesis defence
- Date of defence: 3. 2. 2010
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Boris Štepanovič
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19792
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketing analysis of brand Yves Saint Laurent in portfolio L´Oréal
Tereza Petránková -
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová -
Marketingový mix ve vybraném podniku
Tereza Cvachová -
Komunikační mix firmy Makro Cash & Carry ČR s.r.o.
Alice Peroutková -
Marketingový mix vybrané obchodní značky
Michaela SLADKÁ -
Marketingový mix vybrané obchodní značky
Michaela SLADKÁ -
Komunikační mix vybraného podniku Candy store
David Veselý -
Komunikační mix vybrané značky
Tereza Hadynová