Nicola Pospíšilová

Bakalářská práce

Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel

Analysis and evaluation of the marketing strategy of Stages Hotel Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice analýzy a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu v Praze. Cílem práce je analýza marketingové strategie, která se zabývá analýzou marketingových nástrojů a následné zhodnocení.
Abstract:
The bachelor thesis deals with the analysis and evaluation of marketing strategy of Stages Hotel in Prague. The aim of the thesis is analysis of the marketing strategy, which deals with the analysis of marketing tools and subsequent evaluation.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2023
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/m6hc9/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Monika Palatková, Ph.D.
  • Oponent: prof. Ing. Pavel Krpálek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní management a marketing / Mezinárodní management a marketing