Analýza marketingové strategie decentralizovaných burz a identifikace jejich zákazníků – Marek Kraus
Marek Kraus
Diplomová práce
Analýza marketingové strategie decentralizovaných burz a identifikace jejich zákazníků
Analysis of marketing strategies of decentralized exchanges and identification of their customers
Anotace:
Tato diplomová práce nabízí ucelený pohled na marketingové postupy decentralizovaných burz a zkoumá profily jejich klientů. Práce propojuje cenové trendy hlavních kryptoměn a hodnoty uzamčených aktiv v DeFi prostoru. Hlavní součástí práce je využití dotazníkového šetření, které umožňuje segmentaci klientely a poskytuje hluboký vhled do jejich investičních preferencí a obchodního chování. Dále se práce …víceAbstract:
This thesis offers a comprehensive view of the marketing practices of decentralized exchanges and examines the profiles of their clients. The work connects the price trends of major cryptocurrencies and the value of locked assets in the DeFi space. The main part of the work is the use of a questionnaire survey, which enables the segmentation of clients and provides a deep view into their investment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92961
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Lubomír Jiřišta
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92961
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský