Úloha lektora ve vzdělávání dospělých – Petra Matalová
Petra Matalová
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Úloha lektora ve vzdělávání dospělých
Anotace:
Absolventská práce pojednává o celoživotním vzdělávání. Představuje lektora a jeho místo a úlohu ve vzdělávání dospělých. Následně provedeným průzkumem na Vojenské akademii ve Vyškově porovnává názory účastníků kurzů s obecně přijímanými názory a tezemi z literatury.Abstract:
Graduate thesis deals with lifelong learning. It represents a lecturer and his place and role in adult education. Subsequently, the survey carried out at the Military Academy Vyškov compares the opinions of course participants with generally accepted opinions and theories from literature.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Veřejně správní akademie - vyšší odborná škola, s.r.o.
vyšší odborný program / obor:
63-42-N / 01 PERSONÁLNÍ ŘÍZENÍ
Práce na příbuzné téma
-
Koncept Otevřené univerzity: realizace ve vybraných zemích EU
Adriana Hloušková -
Koncept celoživotního učení a moderní trendy ve vzdělávání dospělých
Martin Kacl -
Koncept celoživotního vzdělávání: vzdělávací politiky a praktické iniciativy v zemích Evropské unie
Eva FEKETOVÁ -
Informační gramotnost v celoživotním vzdělávání dětí ve věku 10 až 12 let: návrh konceptu metodiky
Jiří Horák -
Lektorské dovednosti knihovníků realizujících vzdělávací kurzy
Jana Zbranková