Bc. Pavel Chloupek

Master's thesis

Strategie řízení marketingu firmy v podmínkách hospodářské krize

Marketing management strategies of a firm in conditions of economic crisis
Abstract:
Autor: Pavel Chloupek Název: Strategie řízení marketingu firmy v podmínkách hospodářské krize Diplomová práce se zabývá otázkami marketingové strategie řízení firmy v oblasti zdravotnického zásobování v současných podmínkách hospodářské a finanční krize. Práce na základě provedených analýz současné situace firmy řeší návrhy změn a opatření pro změněnou situaci ve všech oblastech strategického a operativního …more
Abstract:
This thesis deals with issues of marketing strategy of business management of the firm in the area of medical supplies under current conditions of economics and financials crisis. The work based on analyzes of the current situation of the firm solves the proposals for action and measures for the changed situation in all areas of strategic and operational marketing management of the firm in the healthcare …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 5. 2011
  • Supervisor: Ing. Ladislav Bárta
  • Reader: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting