Bc. Pavel Chloupek

Diplomová práce

Strategie řízení marketingu firmy v podmínkách hospodářské krize

Marketing management strategies of a firm in conditions of economic crisis
Anotace:
Autor: Pavel Chloupek Název: Strategie řízení marketingu firmy v podmínkách hospodářské krize Diplomová práce se zabývá otázkami marketingové strategie řízení firmy v oblasti zdravotnického zásobování v současných podmínkách hospodářské a finanční krize. Práce na základě provedených analýz současné situace firmy řeší návrhy změn a opatření pro změněnou situaci ve všech oblastech strategického a operativního …více
Abstract:
This thesis deals with issues of marketing strategy of business management of the firm in the area of medical supplies under current conditions of economics and financials crisis. The work based on analyzes of the current situation of the firm solves the proposals for action and measures for the changed situation in all areas of strategic and operational marketing management of the firm in the healthcare …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2011
  • Vedoucí: Ing. Ladislav Bárta
  • Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting