Strategie řízení marketingu firmy v podmínkách hospodářské krize – Bc. Pavel Chloupek
Bc. Pavel Chloupek
Diplomová práce
Strategie řízení marketingu firmy v podmínkách hospodářské krize
Marketing management strategies of a firm in conditions of economic crisis
Anotace:
Autor: Pavel Chloupek Název: Strategie řízení marketingu firmy v podmínkách hospodářské krize Diplomová práce se zabývá otázkami marketingové strategie řízení firmy v oblasti zdravotnického zásobování v současných podmínkách hospodářské a finanční krize. Práce na základě provedených analýz současné situace firmy řeší návrhy změn a opatření pro změněnou situaci ve všech oblastech strategického a operativního …víceAbstract:
This thesis deals with issues of marketing strategy of business management of the firm in the area of medical supplies under current conditions of economics and financials crisis. The work based on analyzes of the current situation of the firm solves the proposals for action and measures for the changed situation in all areas of strategic and operational marketing management of the firm in the healthcare …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/ckz0a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2011
- Vedoucí: Ing. Ladislav Bárta
- Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategické řízení obcí v ČR se zaměřením na strategické plánování
Veronika Konrádová -
Strategické řízení v praxi veřejné správy (PŘÍPADOVÁ STUDIE)
Petr Ševčík -
Strategické řízení v oblasti sekundárního vzdělávání na úrovni krajů v ČR
Kateřina Ampapová -
Strategické řízení sportovního klubu
Zbyněk Vozdecký -
Strategické řízení podniků v oboru stavebnictví
Daniela Mořkovská -
Strategické řízení regionální značky - region Polabí
Petra Konečná -
Strategické řízení regionální značky – region Beskydy
Eliška Křivancová -
Dopady cyklického kolísaní poptávky na strategické řízení podniku
Martin Liška