Strategie řízení marketingu firmy v podmínkách hospodářské krize – Bc. Pavel Chloupek
Bc. Pavel Chloupek
Master's thesis
Strategie řízení marketingu firmy v podmínkách hospodářské krize
Marketing management strategies of a firm in conditions of economic crisis
Abstract:
Autor: Pavel Chloupek Název: Strategie řízení marketingu firmy v podmínkách hospodářské krize Diplomová práce se zabývá otázkami marketingové strategie řízení firmy v oblasti zdravotnického zásobování v současných podmínkách hospodářské a finanční krize. Práce na základě provedených analýz současné situace firmy řeší návrhy změn a opatření pro změněnou situaci ve všech oblastech strategického a operativního …moreAbstract:
This thesis deals with issues of marketing strategy of business management of the firm in the area of medical supplies under current conditions of economics and financials crisis. The work based on analyzes of the current situation of the firm solves the proposals for action and measures for the changed situation in all areas of strategic and operational marketing management of the firm in the healthcare …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2011
Identifier:
https://is.sting.cz/th/ckz0a/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2011
- Supervisor: Ing. Ladislav Bárta
- Reader: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Strategické řízení obcí v ČR se zaměřením na strategické plánování
Veronika Konrádová -
Strategické řízení v praxi veřejné správy (PŘÍPADOVÁ STUDIE)
Petr Ševčík -
Strategické řízení v oblasti sekundárního vzdělávání na úrovni krajů v ČR
Kateřina Ampapová -
Strategické řízení sportovního klubu
Zbyněk Vozdecký -
Strategické řízení podniků v oboru stavebnictví
Daniela Mořkovská -
Strategické řízení regionální značky - region Polabí
Petra Konečná -
Strategické řízení regionální značky – region Beskydy
Eliška Křivancová -
Dopady cyklického kolísaní poptávky na strategické řízení podniku
Martin Liška