Typologie zákazníků na trhu s běžeckou obuví – Tereza Konečná
Tereza Konečná
Diplomová práce
Typologie zákazníků na trhu s běžeckou obuví
Customers Typology in the Running Shoes Market
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřená na tvorbu typologie zákazníků na trhu s běžeckou obuví. Výzkum byl realizován metodou CAWI, tedy formou online dotazování. Pro návrh typologie byly použity v rámci analýzy faktorová a shluková analýza. Provedeným výzkumem byly zjištěny údaje o běžcích, údaje o vlastněné obuvi a údaje o nákupním chování. Hlavním výsledkem práce je však návrh tří spotřebitelských typologií …víceAbstract:
This Diploma thesis is focused on creating a typology of consumers in the running shoes market. The research was carried out using the CAWI method, which is the form of online surveys. Factor and cluster analysis were used for the typology design. The research revealed data on runners, data on owned footwear and data on purchasing behavior. However, the main result of the work is the design of three …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/141933
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
- Vedoucí: Pavlína Kozáková
- Oponent: Leona Pruchnická
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza nákupního chování zákazníků nákupního centra
Kristýna Černá -
Analýza nákupního chování obyvatel
Ivana Zogatová -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
Jan Kalaš -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
Margita Azizi -
Analýza nákupního chování spotřebitelů se zaměřením na vybraný segment produktů
Magdalena BENDOVÁ -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu.
Anastasiia Sydorovska -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu.
Karolína Česenková -
Analýza nákupního chování na trhu s regionálními výrobky
Kateřina Marková