Moderní trendy online marketingu a jejich implementace v elektrotechnickém průmyslu – Milan PICHLÍK
Milan PICHLÍK
Bakalářská práce
Moderní trendy online marketingu a jejich implementace v elektrotechnickém průmyslu
Modern trends in online marketing and their implementation in the electrical engineering industry
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce je zaměřena na popis fungování nejrůznější marketingových a online marketingových metod propagací firem. Zkoumána je hlavně efektivita těchto metod a jejich přínos. Dále je součástí práce demonstrace návrhu PPC reklamní kampaně, která je zpracována na základě několika případových studií a zkušeností z praxe. V závěrečném hodnocení je zdůrazněna nutnost optimalizace těchto …víceAbstract:
The bachelor thesis presents the principles of marketing and online marketing methods for promoting companies. The main objective is to examine those methods and their impact on companies. This thesis is also focused on proposal of PPC advertising campaign which is inspired by a few case studies and practical experiences. In the final evaluation is emphasized the importance of optimizing PPC campaigns …víceKlíčová slova
Marketing online marketing PPC reklama Emailing Bannerová reklama CRM SWOT analýza B2B B2C
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Šimota
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PICHLÍK, Milan. \textit{Moderní trendy online marketingu a jejich implementace v elektrotechnickém průmyslu}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta elektrotechnická. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/0vhq8k/.
Jak správně citovat práci
PICHLÍK, Milan. Moderní trendy online marketingu a jejich implementace v elektrotechnickém průmyslu. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta elektrotechnická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta elektrotechnickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta elektrotechnickáBakalářský studijní program / obor:
Elektrotechnika a informatika / Komerční elektrotechnika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová online komunikace podniku
Anna Bartoňová -
Analýza návštěvnosti webových stránek a význam online marketingu
Veronika Charousová -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Personální marketing podniku
Libuše Benešová -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Lukáš Ságl