Marketingová online komunikace podniku – Bc. Anna Bartoňová
Bc. Anna Bartoňová
Diplomová práce
Marketingová online komunikace podniku
Online Marketing Communication of a Company
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o online marketingu. V teoretické části jsou představeny jednotlivé formy online marketingu - SEO, reklama ve vyhledávání, displejová reklama, sociální sítě jako nástroj reklamy a přímý online marketing. Teoretický základ je klíčový pro praktickou část diplomové práce, která se zabývá analýzou online komunikace České spořitelny. V první části je představena Česká spořitelna …víceAbstract:
The theme of this thesis is online marketing. In the theoretical part individual forms of online marketing are introduced including SEO, search engine marketing, display ads, social media and ads, and direct marketing. Theoretical background is crucial for the practical part of the thesis which analysis the online marketing communication of Česká spořitelna. This bank as well as the banking industry …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bartoňová, Anna. Marketingová online komunikace podniku. Liberec, 2020. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Jazyková analýza reklam v chorvatštině a v češtině (na základě reklam na nápoje)
Lucie Veselá -
Aplikace systémové dynamiky na vliv reklamy na sociálních sítích na objednávky výrobků
Tomáš Knopp -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Tereza Pantůčková -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Kristina Kůdelíková -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Reklama na Instagramu a její vliv na spotřebitele
Gabriela Nešporová
Název
Vložil
Vloženo
Práva