To what extent is green product relevant for generation Z? The future of green product in automotive industry. – Ing. Petra Lauerová
Ing. Petra Lauerová
absolventská práce studenta CŽV
To what extent is green product relevant for generation Z? The future of green product in automotive industry.
Do jaké míry je pro generaci Z relevantní zelený produkt? Budoucnost zeleného produktu v automobilovém průmyslu
Anotace:
Udržitelnost se stává jedním ze základních principů dnešních podnikových strategií a zároveň trpí legislativním tlakem na výrobky šetrné k životnímu prostředí a management zdrojů. Zároveň zákazníci čím dál tím více vyhledávají životní styl šetrnější k životnímu prostředí a stále více tak přecházejí k udržitelným modelům spotřeby. Zejména technologicky zaměřená generace Z se hodně zajímá o environmentální …víceAbstract:
Sustainability is becoming one of the basic principles of today´s corporate strategies while suffering from legislative pressure on environmental-friendly products and resource management. Meanwhile consumers seek eco-lifestyle and increasingly shift towards sustainable consumption patterns too. In particular, the technologically minded Generation Z cares a lot about environmental and social issues …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LAUEROVÁ, Petra. \textit{To what extent is green product relevant for generation Z? The future of green product in automotive industry.} [online]. Mladá Boleslav, 2020 [cit. 2022-07-01]. Dostupné z: https://theses.cz/id/0vm460/. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. ŠKODA AUTO Vysoká škola o.p.s. Vedoucí práce Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.celoživotní / obor:
Master of Business Administration / Global Management in Automotive Industry
Práce na příbuzné téma
-
Strategie společenské odpovědnosti jako konkurenční výhoda
Sára Diatilová -
Řízení projektu Portable Check-In ve ŠKODA AUTO a.s. \\Portable Check-In Project Management in ŠKODA AUTO a.s.
Michael Dobrkovský -
Vývoj firmy Škoda Auto a.s. a její dopady na město Mladá Boleslav
Lucie Chládková -
Analýza dopadů působení firmy Škoda Auto na mikroregion Mladá Boleslav
Tereza Cvrčková -
Tvorba úloh pro praxi žáků středních škol v metalografické a šroubové laboratoři Škoda Auto; The Formation of Tasks for the Practice
Václav Zelený -
Interní komunikace ve Škoda auto
Zdeněk Holub -
Analýza zaměstnaneckého stravování ve Škoda Auto a.s. Česká republika
David Vlk -
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
Kristýna Kepková