To what extent is green product relevant for generation Z? The future of green product in automotive industry. – Ing. Petra Lauerová
Ing. Petra Lauerová
absolventská práce studenta CŽV
To what extent is green product relevant for generation Z? The future of green product in automotive industry.
Do jaké míry je pro generaci Z relevantní zelený produkt? Budoucnost zeleného produktu v automobilovém průmyslu
Anotace:
Udržitelnost se stává jedním ze základních principů dnešních podnikových strategií a zároveň trpí legislativním tlakem na výrobky šetrné k životnímu prostředí a management zdrojů. Zároveň zákazníci čím dál tím více vyhledávají životní styl šetrnější k životnímu prostředí a stále více tak přecházejí k udržitelným modelům spotřeby. Zejména technologicky zaměřená generace Z se hodně zajímá o environmentální …víceAbstract:
Sustainability is becoming one of the basic principles of today´s corporate strategies while suffering from legislative pressure on environmental-friendly products and resource management. Meanwhile consumers seek eco-lifestyle and increasingly shift towards sustainable consumption patterns too. In particular, the technologically minded Generation Z cares a lot about environmental and social issues …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LAUEROVÁ, Petra. \textit{To what extent is green product relevant for generation Z? The future of green product in automotive industry.}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Mladá Boleslav: Škoda Auto Vysoká Škola o.p.s. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/0vm460/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.celoživotní / obor:
Master of Business Administration / Global Management in Automotive Industry
Práce na příbuzné téma
-
Strategie společenské odpovědnosti jako konkurenční výhoda
Sára Diatilová -
Analýza požadavků ŠKODA AUTO a.s. na strukturu absolventů ŠKODA AUTO VYSOKÉ ŠKOLY o.p.s.
Lucie Vajs Císařová -
Řízení projektu Portable Check-In ve ŠKODA AUTO a.s. \\Portable Check-In Project Management in ŠKODA AUTO a.s.
Michael Dobrkovský -
Závislosť na práci a pracovný well-being na pracovisku v motorovom centre Škoda Auto
Nikola Čierniková -
Vývoj firmy Škoda Auto a.s. a její dopady na město Mladá Boleslav
Lucie Chládková -
Analýza dopadů působení firmy Škoda Auto na mikroregion Mladá Boleslav
Tereza Cvrčková -
Problematika zneužití alkoholu, jeho detekce v pracovním procesu u významného průmyslového podniku ŠKODA AUTO, a.s.
Milan Šlapák -
Persuasion in Werbetexten von ŠKODA AUTO. Schwerpunktthema: Elektromobilität.
Simonetta Šmídová