Nákupní chování spotřebitelů na trhu se sladkovodními rybami – Bc. Martina Ondroušková
Bc. Martina Ondroušková
Diplomová práce
Nákupní chování spotřebitelů na trhu se sladkovodními rybami
Consumer behaviour on the freshwater fish market
Anotace:
Diplomová práce se věnuje nákupnímu chování spotřebitelů na trhu se sladkovodními rybami a překážkám vyšší konzumace sladkovodních ryb. Hlavním cílem diplomové práce je formulovat doporučení pro firmy prodávající sladkovodní ryby a návrhy marketingové komunikace producentů sladkovodních ryb směrem ke spotřebitelům, které by měly vést ke zvýšení poptávky po českých sladkovodních rybách. Aby mohlo být …víceAbstract:
The diploma thesis deals with consumer behaviour on the freshwater fish market and disincentives to higher consumption of freshwater fish. The main goal of the diploma thesis is to formulate recommendations for companies selling freshwater fish and proposals for marketing communication of freshwater fish producers to-wards consumers, which should lead to an increase in demand for Czech freshwa-ter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
- Oponent: Jana Stávková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Rana Isac -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Daria Manakova -
Vliv spotřební daně z tabáku na nákupní chování spotřebitele
Hana Zíková -
Nákupní a ponákupní chování spotřebitele v cirkulární ekonomice
Radmila Štangová -
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
Nicolle Nováková -
Vliv sezónních nabídek prodejců na nákupní chování spotřebitele
Magdaléna Kolářová