Adam Elšík
Bakalářská práce
Live - Hudba, obraz, emoce
LIVE - music, image, emotions
Anotace:
Osobně LIVE koncerty sleduji moc rád. Cílem sledování LIVE je možnost být na místech a při údálostech mimo čas a prostor. Cítit se být přítomný.Jako divák hledám jak zažít příběh hudby. Jako tvůrce hledám jakými možnostmi disponuji a mohu je použít. Cílem je poukázat na možnost změny pohledu žánru, se kterým se každý z nás potká jako divák, nebo jako tvůrce …víceAbstract:
I personally love to watch LIVE concerts. The goal of LIVE watching is to be in place and at times outside space and time. To feel to be present.As a spectator I try to experience the story of music. As a creator I look for possibilities I have and can use. The goal is to point out the possibility to change the view on the genre with which every one of us meets as a spectator or as creator.I will always …víceKlíčová slova
koncertyKlíčová slova
audiovizuální tvorbaKlíčová slova
hudební pořadyKlíčová slova
analýzy filmových dělKlíčová slova
práce zvukařeKlíčová slova
dokumentární filmKlíčová slova
práce kameramana
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 8. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/10164
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2018
- Vedoucí: Josef ŠPELDA
- Oponent: Jiří MYSLÍK
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 1. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Kamera
Práce na příbuzné téma
-
Eticismus Beryse Gauta a analýzy vybraných děl sovětské kinematografie
Ivo Antonov -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině (strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině(strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová -
Sémiotická analýza vybraných děl z žánru fashion film
Anežka Horová -
1. Teoretická část: Pozorovatelský realismus v díle Cristiana Mungia - analýza filmového stylu. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., režie.
Jan Kolář -
Tvorba dokumentárního portrétu s důrazem na použitou audiovizuální techniku
Zuzana Mazáčová -
Dokumentární tvorba v zajetí divoké vody
Michal Kuthan -
Tvorba dokumentárního filmu, autorský rozbor a reflexe
Michaela Svobodová