Marketingový výzkum v audiovizi: pretestování pilotů televizních seriálů – Dagmar Sedláčková
Dagmar Sedláčková
Master's thesis
Marketingový výzkum v audiovizi: pretestování pilotů televizních seriálů
Marketing research in audiovisual production: pretesting of television pilots
Anotácia:
Diplomové práce Marketingový výzkum v audiovizi: pretestování pilotů televizních seriálu si klade za cíl popsat procesy, které stojí za kreativní složkou při tvorbě pořadů v rámci žánru quality TV. Televizní stanice často využívají takzvané pretestování, které má odhalit na malém vzorku diváků, zda připravovaný pořad splní požadavky stanice a získá úspěch. Práce se zabývá otázkou zda právě pretestování …viacAbstract:
Marketing research in audiovisual production: pretesting of television pilots" aims to describe processes behind the creative portion of quality TV program creation.TV stations often use so-called pre-testing in order to find out, based on a small number of viewers, whether the show will meet the station's demands and gain commercial success.The thesis analyzes whether pretesting might be a powerful …viacKľúčové slová
marketingKľúčové slová
neuromarketingKľúčové slová
sociologický výzkumKľúčové slová
televizní seriály
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 9. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/9575
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 10. 2016
- Vedúci: Milan Kruml
- Oponent: Ivan TOMEK
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 1. 2017 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMaster programme / odbor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.