Dagmar Sedláčková

Master's thesis

Marketingový výzkum v audiovizi: pretestování pilotů televizních seriálů

Marketing research in audiovisual production: pretesting of television pilots

Anotácia:
Diplomové práce Marketingový výzkum v audiovizi: pretestování pilotů televizních seriálu si klade za cíl popsat procesy, které stojí za kreativní složkou při tvorbě pořadů v rámci žánru quality TV. Televizní stanice často využívají takzvané pretestování, které má odhalit na malém vzorku diváků, zda připravovaný pořad splní požadavky stanice a získá úspěch. Práce se zabývá otázkou zda právě pretestování …viac
Abstract:
Marketing research in audiovisual production: pretesting of television pilots" aims to describe processes behind the creative portion of quality TV program creation.TV stations often use so-called pre-testing in order to find out, based on a small number of viewers, whether the show will meet the station's demands and gain commercial success.The thesis analyzes whether pretesting might be a powerful …viac
 

Kľúčové slová

marketing

Kľúčové slová

neuromarketing

Kľúčové slová

sociologický výzkum

Kľúčové slová

televizní seriály
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 9. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 10. 2016
  • Vedúci: Milan Kruml
  • Oponent: Ivan TOMEK

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s:
In the license agreement the author has granted the following:

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 1. 2017 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna

Akademie múzických umění v Praze

Filmová a televizní fakulta

Master programme / odbor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.