Rizika poruch čtení a psaní u dětí v počátečních ročnících ZŠ – Martina ČVANČAROVÁ
Martina ČVANČAROVÁ
Diplomová práce
Rizika poruch čtení a psaní u dětí v počátečních ročnících ZŠ
Risks of troubles of reading and writing by childrens in early forms elementary school
Anotace:
Ve své diplomové práci jsem porovnávala pomocí dvou zvolených testů vztah mezi školní zralostí a riziky poruch učení. Zajímalo mě, zda lze pomocí Testu rizika poruch čtení a psaní vytipovat žáky, kteří mají v raném školním věku zhoršený prospěch nebo některou ze specifických poruch učení.Abstract:
In Mine thesis I used comparison between the chosen test and thein relation between school maturity and risk of learning disorder. My interes was, if can help the test for risk for learning disorder reading and writting for forecasted pupils who have deterioration of grades in esrly school age or any other specific learning disorder.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2009
Identifikátor:
http://dspace.ujep.cz/dspace/handle/123456789/3289
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 4. 2009
- Vedoucí: PhDr. Šikulová Renata
- Oponent: PhDr. Iva Wedlichová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČVANČAROVÁ, Martina. \textit{Rizika poruch čtení a psaní u dětí v počátečních ročnících ZŠ}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/0vtjbl/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakultahttp://arl.ujep.cz/
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program:
Učitelství pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy, školní zralost a připravenost
Martina Šenková -
Školní zralost a připravenost
Veronika Bartůňková -
Vliv rodinného prostředí na školní zralost dětí
Hana Rösslová -
Školní zralost a připravenost potenciálně nadaného dítěte
Pavlína Rašíková -
Pohled vybraných učitelů na emoční a sociální zralost u dětí při přechodu z mateřské školy do základní školy
Simona Petrů -
Školní zralost a připravenost dětí v kontextu odkladů školní docházky
Adriana BEJBLOVÁ